نتورک

مطالبی در مورد نتورک

نتورک

مطالبی در مورد نتورک

HPE BladeSystem c3000 Enclusure

HPE BladeSystem c3000 Enclusure

راهکارهای  مربوط به HPE BladeSystem با انکلوژر C7000  و انکلوژر C3000 همراه است . C3000 Enclosure شامل مولفه ها و اجزاء زیر می باشد :

  • Hot-plug Power Supplies
  • Hot-plug HPE Active Cool 100 Fans
  • Optional Redundant BladeSystem Onboard Administrator Module

بعد از انتخاب انکلوژر و اجزای کلیدی مربوط به آن می توان سایر مولفه های مورد نیاز را اضافه کرد. در ادامه به این مولفه ها اشاره شده است :

  • ماژول های برقراری اتصال ( Interconnect )
  • سرور های HPE ProLiant و Integrity HPE ، رده Blade Server
  • Expansion Blades
  • HPE Insight Control Optional جهت نرم افزار مدیریت BladeSystem

توجه داشته باشیم که : انکولوژر C3000 و C7000 قابلیت پشتیبانی از تمام رده های ( G1 الی G10 ) سرورهای ProLiant Blades و Blades Integrity را دارند . البته این مبحث خود نیازمند Onboard Administrator می باشد . بعضی از سرورهای HPE ProLiant Blade و مولفه های آنها یک نسخه خاص و ویژه از Onboard Administrator Firmware را لازم دارند . اما ممکن است که Frimware که به آن اشاره شد نیز نیازمند ارتقاء سایر Firmwareهای  SubSystem باشد .

BladeSystem c3000 Enclosure  بالغ بر 8 عدد تیغه سرور  و 4 عدد تیغه توسعه ( Expansion ) به همراه اتصالات مربوط به استوریج و شبکه های Redundant ، را ارائه می دهد . این محصول همچنین شامل MidPlane مولتی-ترابیت با سرعت بالا و ذخیره ساز اشتراکی می باشد . لازم به ذکر است که MidPlane  جهت برقراری اتصالات Wire-Once  سرور های Blade به شبکه مورد استفاده قرار می گیرد  . توان برقی که در این انکلوژر به کار می رود از طریق منبع تغذیه  تأمین می شود و این تضمین را می دهد که ظرفیت کامل آن برای تمام تیغه ها (Blades) قابل دسترس است .

معماری c3000 Enclosure

در معماری هر c3000 Enclosure مؤلفه های زیر به کار رفته اند :

  • بیش از 8 عدد سرور Blade half-height ، 4 عدد سرور Blade Full-height  و 4 عدد expansion blades در هر  انکلوژر
  • بیش از 2 عدد  ( Redundant I/O Interconnect Fabrics  (Ethernet ، Fibre Channel، iSCSI، SAS  که بطور همزمان درون انکوژر پشتیبانی می شوند .
  • یک Power Subsystem تک فاز جهت انعطاف در اتصال به پاور دیتا سنتر ، UPSs و Low-line (100VAC to 110VAC) Wall Outlets

       نکته : سازمان ها باید توجه داشته باشند ، زمانی که اتصال به Wall Outlet مستقیم باشد ، باید حداکثر توان الکتریکی     مدار جهت جلوگیری از power overload  ، تعیین کنند .

  • معماری Scalable Cooling ، معماری Airflow ، معماری Redundant و PARSEC Enclosure Design – Parallel
  • بیش از 6 عدد سیستم خنک کننده Hot-plug HPE Active Cool 100 Fan
  • منبع تغذیه Redundant Hot-plug ، اتصالات Redundant ، سیستم سرمایشی Redundant Hot-plug ، ماژول های درون اتصالی Redundant و ماژول های مدیریت  Optional Redundant BladeSystem Onboard Administrator

در طراحی ماژول های مدیریتی Onboard Administrator  چه قابلیت ها و چه مؤلفه هایی وجود دارد ؟

  • تنظیمات چند گانه کنترلی انکلوژر ، قوام و استحکام
  • گزارش دهی کامل از اطلاعات مربوط به تمام منابع در دسترس به تمام دستگاه های موجود در انکلوژر
  • گزارش اطلاعات مربوط به گرمایش و توان قدرتی از جمله میزان واقعی مصرف برق در هر سرور به ازای هر انکلوژر
  • قابلیت Front-mounted Insight Display جهت سهولت در مدیریت Deployment Site
  • دسترسی یکپارچه و کامل از یک کابل به تمام Server Blade iLO
  • دسترسی یکپارچه جهت اتصال درونی به پورت های مدیریت دستگاه از تک کابل Onboard Administrator
  • قابلیت Sign-on Single برای تمام دستگاه های موجود در Enclosure
  • امنیت مبتنی بر Role به صورت محلی و/یا به همراه سرویس های دایرکتوری LDAP
  • فراهم آوردن ، فرآیند تنظیمات (راه اندازی) اولیه مبتنی بر ویزارد جهت آسان تر شدن پیکربندی
  • یک DVD درایو اختیاری جهت توسعه نرم افزار Local و HPE SmartStart
  • یک رابط KVM Local اختیاری جهت اتصال به سوئیچ KVM

مزایا BladeSystem c3000 enclosure

  • قابلیت مدیریت سخت افزاری به صورت ریموت و Local که منجر می شود ، انکلوژر را آسانتر از یک سرور مدیریت کرد.
  • مدیریت و اتصال شبکه که منجر به توسعه مقیاس پذیری در خارج از انکلوژر می شود ( این قابلیت اجازه می دهد تا بتوان منابع را در چندین انکلوژر به اشتراک گذاشت ) .
  • هم سان کردن سرور های چندگانه و معماری شبکه در انکلوژر
  • پایین بودن هزینه به ازای هر سرور در مقایسه با سرورهای رک مونت
  • پایین بودن توان مصرفی به ازای هر سرور در مقایسه با سرورهای رک مونت
  • کم شدن و ساده تر شدن کابل کشی در مقایسه با سرورهای رک مونت
  • پشتیبانی از تمام سرورهای Blade نسل G1 تا G10

منبع : http://faradsys.com/2017/10/21/hpe-bladesystem-c3000-enclusure/

سرور HP DL580 G10

سرور HPE ProLiant DL580 G10


یکی از محصولات قدرتمند و جدیدی که کمپانی HPE در زمینه سرور روانه بازار کرد سرورهای DL580 G10  می باشد . این محصول از جمله سرورهای ایمن و توسعه پذیر و 4P است که قابلیت های ویژه ای نظیر کارایی بالا ، دسترس پذیری آسان و مقیاس پذیری  را ارائه می دهد . سرور DL580 G10  علیرغم تمام امکاناتی که ارائه می دهد دارای فرم فاکتور 4U است ، در واقع قابلیت بهینگی فضای مورد استفاده در  رک را دارد .

پردازنده ای که این محصول قدرتمند پشتیبانی می کند Intel® Xeon® Scalable  است که عملکرد بالای 28% را ارائه می دهد .

” نکته حائــــــز اهمیت در این سرور این است که قدرت پردازش بیشتری را به نسبت نسل های قبلی خود  ارائه می دهد . علاوه بر این ، قابلیت افزایش رم 4DDR با باس 2666 تا 6 ترابایت را نیز  فراهم می کند . ” 

این سری از محصولات با پشتیبانی از  HPE OneView و HPE iLO 5 منجر به آسانتر شدن مدیریت خودکار به طور قابل ملاحظه ای شده اند .

سرور DL580 G10 جهت استفاده در سازمان های بسیار مهم و حیاتی که همواره با حجم انبوهی از دیتا مواجه هستند انتخاب مناسبی است . یکی از تفاوت های که این محصول با DL580 Gen9 دارد پشتیبانی از دیسک درایو 4.8x و NVMe درایو 4x می باشد .

معماری سرور DL580 G10 شامل مولفه های زیر  می شود :

پشتیبانی از 4 پردازنده Intel Xeon Scalable که هر کدام شامل 4 الی 112 هسته می باشند .

ارائه دیسک درایو 4.8x و NVMe درایو 4x

قابلیت افزایش SmartMemory DDR4   با باس 2666 تا 6 ترابایت جهت افزایش کارایی برنامه های حساس مربوط به داداه های حجیم

قابلیت گسترش قابل ملاحظه ای با اسلات های 16 PCIe

پشتیبانی از حداکثر 4 واحد پردازش گرافیکی ( GPUs ) full length/full height

اکنون  به شرح  ویژگی های کلیدی  سرور DL580 G10 می پردازیم :

 کارایی مقیاس پذیر در فرم فاکتور قابل توسعه 4U

معماری بی نظیر و کاملی که در طراحی این سرور به کار رفته است شامل محاسبه 4P در فرم فاکتور 4U توسعه پذیر ، است . علاوه بر این از 4 پردازنده Intel Xeon Platinum  و Gold پشتیبانی می کند . کارایی که هر کدام از این پردازنده ها ارائه می دهند حداقل 28 درصد  و تعداد هسته هایی که ارائه می دهند 17 درصد ، بیشتر از نسل های قبلی است .

48 عدد اسلات DIMM که این سرور ارائه می دهد از DDR4 SmartMemory  با باس 2666 تا 6 ترابایت پشتیبانی می کند . DDR4 SmartMemory منجر می شود که عملکرد Workload و توان پردازشی به طور قابل ملاحظه ای بهبود یابد در حالیکه کاهش دادن داده های خراب و مدت زمان خرابی آنها همراه با افزایش خطای دستی می باشد.

به کار بردن آداپتور HPE FlexibleLOM در معماری سرور DL580 G9 یک نوآوری دیگر است که سرعت شبکه فابریک در رنج1GBE الی 25GBE  را ارائه می دهد . بنابراین شما به راحتی می توانید کسب و کار خود را در جهت نیازمندی های سازمان توسعه دهید .

نوآوری کمپانی هیولت پاکارد به همراه Intelligent System Tuning منجر به افزایش کارایی Workload می شود ، این امر به علت استفاده از پروفایل های سفارشی شده برای منابع داخلی است. علاوه بر این یکی دیگر از مزیت های این خلاقیت بهبود توان عملیاتی برای Workload هایی است که به تاخیر زمانی بسیار حساس می باشند.

قابلیت توسعه پذیری و دسترس پذیری برای چندین Workloads

سرور HPE DL580 G10 داری یک Tray  از پردازشگر های انعطاف پذیر می باشد که اجازه می دهد یک یا چند مورد از 4 پردازشگر بر حسب نیاز ، افزایش مقیاس داشته باشند ، علاوه بر این در هزینه های اولیه صرفه جویی شود . نکته حائز اهمیت دیگر پشتیبانی از معماری Flexible Drive Cage حداکثر تا 48SFF درایو SAS/SATA و حداقل 20 درایو NVMe می باشد که این سرور را متمایز تر از سرورهای نسل قبلی می کند .

این سرور از اسلات های 16PCIe 3.0 پشتیبانی می کند ، این اسلات ها شامل چهار واحد پردازش گرافیک  Full Length/Full Height می باشند. بنابراین کارت شبکه یا استوریج کنترلرها منجر به افزایش و سهولت در توسعه پذیری می شوند .

یکی از قابلیت های این محصول بهره بردن ، تا تعداد 4 پاور 800 یا 1600 وات می باشد که امکان افزونگی 2+2 را در رنج ولتاژ های مختلف فراهم می کند و کارامدی و در دسترس بودن دستگاه تا 96%  را تضمین می کند .

قابلیت اعتماد و امنیت  سرور hp dl580 g10

کمپانی HPE سرورهای استاندارد صنعتی خود را به همراه تراشه سیلیکونی سفارشی BMC (HPE iLO5) طراحی کرده است . این سرور ها از لحاظ فیزیکی برای بسیاری از Firmware های اصلی سرور از جمله HPE iLO، UEFI، IE، ME و SPLD تغییر یافته اند. قابلیتی که تراشه سیلیکون HPE  ارائه می دهد ایجاد یک ریشه Trillian سیلیکون واقعی محافظت شده می باشد .

میلیون ها خط از کد Firmware قبل از سیستم عامل سرور بوت می شوند  و به همراه  Runtime Firmware Validation ، توسط HPE iLO Advanced Premium Security Edition فعال می شوند، ارزش و درستی Firmware سرور هر 24 ساعت یک بار چک می شود ، علاه بر این Firmware اصلی سیستم مور د بررسی قرار می گیرد و این امری ضروری در این سناریو می باشد .

Secure Recovery قابلیتی است که اجازه می دهد ، Firmware سرور در مواجه با کدهای خطرناک به آخرین وضعیت ایمنِ تعریف شده و یا تنظیمات کارخانه برگردد .

گزینه های امنیتی مازادی که در دسترس سازمان ها قرار دارد به همراه (Trusted Platform Module (TPM ارائه می شود . این قابلیت منجر می شود که : از دسترسی های غیر مجاز به سرور پیش گیری شود ، ذخیره گاه های Artifact استفاده شده ایمن شوند و اعتبار پلت فرم های سرور بررسی و تایید شود . لازم به ذکر است تایید اعتبار مادامی صورت می گیرد که

مدیریت زیرساخت هوشمندانه جهت سرعت بخشیدن به IT Service Delivery

معماری سرور HP DL580 G9 همراه با نرم افزار HPE OneView  است . این نرم افزار منجر به سهولت مدیریت زیر ساخت سرور ، استوریج و شبکه می شود .

مجموعه ای از ابزارهای قابل دانلود که درون این محصول جای داده شده است ؛ جهت مدیریت Lifecycle سرورها قابل دسترس می باشند . از جمله این ابزارها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • (Unified Extensible Firmware Interface (UEFI
  • Intelligent Provisioning
  • HPE iLO 5 to monitor and manage
  • HPE iLO Amplifier Pack
  • (Smart Update Manager (SUM
  • (Service Pack for ProLiant (SPP

سرویس های HPE Pointnext تمام مراحل IT journey را ساده تر کرده است . البته لازم به بیان است که متخصصان بخش مشاوره ای و ترانسفورماتور کمپانی HPE به خوبی چالش های سازمان را درک می کنند و در این راستا راهکارهای بهتری را طراحی می کنند . چرا که سرویس های حرفه ای ،  استفاده از راهکارها را سرعت می بخشند و از سرویس های عملیاتی پشتیبانی می کند.

راهکارهای سرمایه ای HPE IT به سازمان ها کمک می کند تا بتوانند به یک بیزینس دیجیتال IT که هم راستا با اهدافشان می باشد تبدیل شوند .


منبع : http://faradsys.com/2017/10/18/hp-proliant-dl580-g10/

سرور های نسل جدید G10 کمپانی HP

سرور های نسل جدید G10 کمپانی HP

بسیاری از سازمان ها به دنبال یک سرور بسیار کارآمدی هستند که به راحتی بتوانند برای  پایگاه داده ، استوریج و برنامه های گرافیکی حجیم مورد استفاده قرار دهند. کمپانی قدرتمند HPE توانسته است که نیاز کاربران خود را به چنین محصولی به خوبی شناسایی کند و در این راستا اقدام به تولید سرور های سری G10  ، کرده است .  این سرور ها در مدل های مختلف روانه بازار شدند . از جمله می توان به سرور HPE ProLiant DL580 Gen10 ،  HPE ProLiant DL380 Gen10 و … اشاره کرد . همانطور که در نسل های قبلی سرورهای ProLiant مشاهده شد امنیت ، مقیاس پذیری و قابلیت توسعه بالا از جمله مزیت هایی بود که این سری از سرور ها به همراه داشتند ،لذا تمام این ویژگی ها را سرورهای نسل G10 نیز به همراه دارند .


برخی مفاهیم در HPE 3PAR StoreServ

آشنایی با برخی مفاهیم در HPE 3PAR StoreServ

در اینجا به معرفی و توضیح این مفاهیم و اصطلاحات پرداخته و این معماری پیچیده و در عین حال جذاب و کاربردی را توضیح می دهیم.

Physical Disks, Chunklet, CPG, Logical Disks, Region, Virtual Volume برخی از این مفاهیم بوده که در ساختار استوریج 3PAR به عنوان ساختارهای کلیدی نقش دارند. به طور کلی می توان این مفاهیم را تا زمان ارتباط با Host در 5 لایه دسته بندی کرد.

باید توجه داشت رد و بدل شدن اطلاعات بین Host ها و نهایی ترین مقصد آن ها در یک Shared Storage که دیسک ها می باشد، دارای یک فرایند می باشد که این فرایند در 3PAR بسیار پیچیده تر است. اما شناخت این مسیر و فرایند پیچیده شاید در مرحله اول دشوار و نامفهوم به نظر برسد ولی با صرف زمان و درک دقیق آن، معماری پیشرفته 3PAR جذاب خواهد بود.

Physical Disks

هارد دیسک هایی (PD’s) که وارد Cage استوریج 3PAR می گردند. دیسک های فیزیکی در 3PAR به 3 نوع (Flash Drive(SSD),FC(SAS 10k,15k),NLSAS(7.2k تقسیم می گردند.


Chunklet

مجازی سازی به معنای واقعی و جامع در معماری 3PAR اعمال گردیده است. پس از نصب دستگاه و قرار دادن HDD و SSD ها بر روی استوریج در اولین مرحله استوریج 3PAR اقدام به پیاده سازی این معماری بر روی هارد دیسک ها می کند. در مرحله Initializing استوریج  و پس از admit شدن هارد دیسک سیستم عامل استوریج شروع به ساخت قسمت های 1GB بر روی کلیه هارد های وارد شده در دستگاه می کند. به طوری که از زمان شروع شدن Initializing تا مدت زمانی که کلیه هارد دیسک ها به صورت  قسمت های 1GB تقسیم گردند این فرایند ادامه خواهد داشت.(گاها چندین ساعت)

به این قسمت های 1GB که بر روی تمامی هارد ها ساخته می شود Chunklet گفته می شود. این شاخص به عنوان متمایز ترین مفهوم این استوریج نسبت به دیگر استوریج های سنتی شناخته می شود. شایان ذکر است در VNX مفهومی به نام Slice که مشابه Chunklet می باشد وجود دارد. که در مباحث دیگر به مقایسه این دو می پردازیم.

Chunklet ها مانند دیسک های کوچک 1GB عمل می کنند. در واقع در محیط مجازی سازی شده ذخیره ساز 3PAR دارای تعدادی زیادی دیسک های مجازی 1GB به ازای تعداد هارد های فیزیکی خواهد بود که اعمال تنظیمات و سیاست ها بر روی آن ها انجام خواهد شد.

Chunklet ها به دو نوع Data Chunklet و Spare Chunklet تقسیم می شود. با توجه به معماری 3PAR نیازی به استفاده از یک هارد دیسک فیزیکی مشخص به عنوان Spare نمی باشد بلکه با توجه به کارکرد دستگاه بر اساس Chunklet Base بودن Spare استفاده شده در استوریج نیز از Chunklet ها ساخته می شود اینکه چه میزان از فضای هارد دیسک های فیزیکی به عنوان Spare Chunklet اختصاص یابد به سیاست هایی که زمان Initialization اعمال می گردد بر می گردد. در حالت Default این میزان به ازای هر نوع دیسک اعم از   SSD,FC,NL SAS برابر فضای 2Disk از آن دسته دیسک ها می باشد.

Common Provisioning Group

CPG یک Policy است که طبق آن Chunklet ها روی یک Array قرار می گیرند. در واقع چینش Chunklet ها را بر اساس Type Disk, RAID  و HA مشخص می کند. معمولا یک CPG بر اساس نوع هارد و نوع RAID ساخته می شود. زمانی که یک CPG ساخته می شود در واقع هیچ تغییری بر روی فضاها اعمال نمی گردد و تا زمانی که Virtual Volume درون آن CPG تعریف نگردد فضا اختصاص نیافته است. شاید بهتر است CPG را با مفهوم Disk Group در استوریج های سنتی مانند EVA و MSA مقایسه کرد با این تفاوت که در اینجا CPG به جای تغذیه مستقیم از دیسک های فیزیکی از Logical Disk  ها استفاده می کند.

Logical Disks

پس از تعریف و ساخت یک CPG مفهوم جدیدی به نام Logical Disk نمایان می  گردد که قبل از آن وجود نداشت. Logical Disk به ردیفی از Chunklet ها که بر اساس یک CPG با هم RAID می گردند گفته می شود. وظیفه LD این است که مطمئن گردد هر Chunklet قرار گرفته در RAID به صورت فیزیکی بر روی یک دیسک مجزا قرار می گیرد. LD ها مستقیما توسط کاربر ساخته نمی شوند بلکه زمانی که یک CPG ساخته می شود به وجود می آیند. باید توجه داشت که هر LD در اختیار یک نود از نود های استوریج می باشد.

Virtual Volume

Virtual Volume ها از مفاهیم HPE می باشد که عموما ما آن را با نما LUN می شناسیم. به LUN که به یک Host معرفی یا Present می گردد VLUN گفته می شود. یک Virtual Volume فضای خود را از یک CPG می گیرد. فضای Virtual Volume ها به سه نوع (Fully Provisioned Virtual Volume (FPVV و (Thin Provision VV (TPVV و (Thin DE duplicated VV (TDVV تقسیم می گردد.

منبع : فاراد سیستم 

استوریج 3par , مفاهیم استوریج 3par , مفاهیم HPE 3PAR StoreServ , انواع استوریج , Virtual Volume چیست ؟ 


SAN استوریج چیست ؟

در مورد  SAN  استوریج بیشتر بدانیم …

*

شبکه ذخیره سازی SAN (Storage Area Network) یک شبکه اختصاصی با سرعت بالا می باشد که دسترسی شبکه را به سطوح ذخیره سازی در سطح بلاک فراهم می کند. SAN استوریج  معمولا شامل میزبان (Host)، سوئیچ ها ، اجزاء ذخیره سازی و دستگاه های ذخیره سازی است که با استفاده از انواع فن آوری ها، توپولوژی ها و پروتکل ها به یکدیگر متصل می شوند. علاوه بر این SAN استوریج ها می توانند چندین سایت را پوشش دهند.


ذکر این نکته الزامی است که SAN استوریج ها در زمینه فعالیت های مربوط به ( BCMذ) Business Continuity Management  سازمان ها نقش مهمی ایفا می کنند .

SAN استوریج درواقع یک دستگاه ذخیره سازی را به Host ارائه می دهد طوری که به نظر می رسد  اتصال Host  و استوریج به صورت محلی (Locally) انجام شده باشد. قطعا این گونه ساده سازی ارتباط امکان پذیر نیست مگر با استفاده از مجازی سازی. در واقع انواع مجازی سازی بکار برده شده این قابلیت را فراهم می کند. باید توجه داشته باشیم که دو واژه مجازی سازی و ذخیره سازی رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

یکی از محدودیت هایی که در شبکه ها ( Network Attached Storage( NAS وجود دارد ، محدودیت فضا و فاصله می باشد . این  بدان معناست که حداکثر فاصله ای تعریف شده ، وجود دارد که در سازمان های اینترپرایز نمی تواند نیاز های سازمان های اینترپرایز را برآورده کند. علاوه بر این مورد ، شبکه های NAS از پروتکل اترنت استفاده می کنند و این امر منجر به ایجاد بار ترافیکی و عدم سرعت بهینه می شود.  محدودیت های ذکر شده ، در شبکه های SAN بهبود یافته و می توان گفت که تا حدودی رفع شده اند . SAN استوریج ها بر مینای تکنولوژی جدید Fiber Channel توسعه یافته اند . این تکنولوژی از پروتکل Fiber Channel  استفاده می کند. پروتکل Fiber Channel به طور اختصاصی برای شبکه های SAN و عملیات R/W بهینه شده است و باعث عدم ایحاد ترافیک در شبکه می شود .  در شبکه های SAN محدودیت فاصله ای نیز وجود ندارد و یک شبکه می تواند با سهولت کامل . علاوه بر تمام مزایای ذکر شده باید افزود که SAN استوریج ها از Redundant نیز پشتیانی می کنند . این قابلیت منجر به افزایش امنیت و حفاظت از داده ها می شود .

مازاد بر تمام توضیحاتی که درباره SAN ارائه شد باید افزود؛ یکی دیگر از تکنولوژی هایی که در این شبکه ها به کار گرفته شده است ، تکنولوژی iSCSI می باشد . iSCSI در واقع به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای FC و InfiniBand در محیط ها و سازمان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین امکان استفاده از gateways را جهت انتقال دیتا ما بین تکنولوژی های مختلف SAN فراهم می کند.

از جمله کمپانی هایی که در زمینه تولید استوریج ها فعالیت دارند می توان به HPE 3PAR, CISCO , Net App , DELL EMC  , هیتاچی و … نام برد . اما کمپانی های HPE 3PAR  و DELL EMC کانون توجه مصرف کنندگان استوریج می باشند .


متخصصین ما آماده‌اند تا در صورت لزوم با حضور در سازمان ضمن تحلیل دقیق نیازهایتان و با در نظر گرفتن محدودیت‌های مالی ، بهینه‌ترین راهکار را در خصوص انتخاب استوریج HP 3par  و یا استوریج EMC به شما معرفی نمایند . علاوه بر این می توانید از کارشناسان ما در خصوص قیمت استوریج HP و EMC در مدل های مختلف و نیز انواع استوریج HP و انواع استوریج EMC ، مشاوره لازم را دریافت کنید .

استفاده از SAN استوریج ها درموارد زیر کارایی بیشتری دارد :

  • بهبود بخشیدن دسترس پذیری برنامه ها (مانند : مسیرهای چندگانه دیتا )
  • بهبود بخشیدن عملکرد برنامه ها
  • افزایش بهره وری و اثربخشی ذخیره سازی 
  •  اعمال حفاظت از داده ها و بهبود امنیت آنها